برگزاری نمایشگاه «حماسه‌های همیشه» در دانشگاه شهید چمران اهواز 
کد خبر: 4171209
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

برگزاری نمایشگاه «حماسه‌های همیشه» در دانشگاه شهید چمران اهواز 

نمایشگاه پوستر و عکس ‌«حماسه‌های همیشه» با شعار (ما متحدیم)، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس دوشنبه، سوم مهرماه در نگارخانه مهر معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدچمران اهواز افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه «حماسه‌های همیشه» در دانشگاه شهید چمران اهواز 

به گزارش ایکنا از خوزستان، نمایشگاه پوستر و عکس ‌«حماسه‌های همیشه» با شعار (ما متحدیم)، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس دوشنبه، سوم مهرماه در نگارخانه مهر معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدچمران اهواز افتتاح شد.

این نمایشگاه در مراسمی با حضور جانشین دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونان فرهنگی و اجتماعی و آموزشی، رؤسای دانشکده‌ها و جمعی از دانشجویان و کارمندان دانشگاه افتتاح شد و تا 19 مهرماه، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 16 پذیرای بازدید علاقمندان است.

در این مراسم غلامحسین مکتبی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن گرامی‌داشت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد: با برپایی این نمایشگاه بتوان گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان و فرهیخته انتقال داد و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کرد.

این نمایشگاه در 2 محور پوستر و عکس به همراه معرفی آثار موسیقیایی و سینمایی دفاع مقدس برگزار شده و در مجموع 30 عکس‌ با موضوع «دانشگاه در دفاع مقدس» و «مدافعان سلامت» و 14 عنوان پوستر با محتوای «ما مقتدریم» و «ما متحدیم» همراه با معرفی 9 اثر موسیقی و 12 اثر سینمایی شاخص دفاع مقدس به معرض نمایش درآمده است. همچنین امکان دریافت این آثار برای علاقمندان از طریق اسکن گوشی‌های تلفن همراه فراهم است.

انتهای پیام
captcha